29 August 2009

SRC di Facebook!

Hai kengkawan....sekarang ni aku dah buat group alumni chulan kat facebook(fb)...skang ni fb makin meriah daripada friendster. so officially, aku akan abaikan group src kita kat friendster dan beralih ke fb...aku da invite beberapa rakan dr list fb aku...so sape2 yg blom ade account , sila la create satu kat fb dan kemudian aku akan invite korang ke dlm group kita ni...so hopefully kita leh update segala event, discussion, photo n segalanya kt situ...mungkin aku akan mulakan ngan upload gambar2 rakan kita yg dah kahwin n juga rancangan kita utk berbuka puasa...boleh jugak search fb group kita iaitu: Sekolah Raja Chulan Class of 1998

tadi mlm pon aku baru je terjumpe si e-e...hampir xkenal aku ngan dia...jenuh gak aku tenung2...segan nk tegor sbb dia tgh syok sembang...aku pon tgh syok sembang kt meja sblh dia...eheheheh..so hopefully kita dpt jmpe kembali di bulan mulia ini....

No comments: