27 August 2009

CENDAWAN

Salam kengkawan!
aku mintak maap sempena bulan puasa ni....n mintak maap jugak sbb da xde mase nk update blog ni...utk pengetahuan korang seme, aku da transfer kembali diri aku ke ipoh (kembali ke tempat asal...uhuuh) sejak bln 5 itu ari....ini semua kerana minat aku yg mendalam utk menjadik bisnes woman...aku skang jadi usahawan cendawan....ade org ckp usahawan kulat...hehheehe..so baru mula ni biasa la, dok merangkak2 lg....tp insyaAllah dlm thn ni gak aku rancang nak expand bisnes ni sbb permintaan cendawan melebihi pengeluaran aku skang ni...

lagi satu, time bulan posa ni gak aku dok sebok amik tapak p.ramadan kat taman cempaka..aku jual air buah n pelbagai jenis jelly(dadih, puding dsb..)..so tu psal la aku da lama xonline....tp ape2 aku cube sedaye upaye meng available kan diri aku kt sini...

since da menaip panjang2 ni....aku nk promote cendawan kt korang....sape2 yg berminatt nk beli cendawan sila le jgn malu2 bgtau aku ye....detail spt di bawah:

- 1 peket - RM 1.00*
- 1 kg - RM 10.00*

*harga semasa kat perak..mungkin berbeza di negeri2 lain especially Klang Valley...harap kome paham ye..ape2 leh je kow tim ngan aku....

so far, pelanggan aku amat berpuas ati ngan cendawan aku sebab,

- sentiasa fresh.
- isi tebal.
- tak berbau.
- tahan lama (sehingga 7 ari dlm peti sejuk)
- manis dan sedap dimasak ape saje....

kalo x caye kome tanye je syely...dia n family dia pelanggan tetap aku tu...
tak pon cube try skali..mesti mau lagi punye...

ha ok la kengkawan...kalo ade jodoh, jumpe lagi....heheeh...

No comments: