21 May 2008

Aktiviti Pertama

Aktiviti Pertama

Tempat : Sport Planet, Menglembu
Masa : 11.00 mlm
Tarikh : 25/4/2008

Setelah mendapatkan tempat, akhirnya aktiviti bersama pertama kali telah diadakan. Walaupun kehadiran agak kurang memberansangkan, namun terpatri wajah-2 kepuasan dan juga kepenatan dikalangan rakan-2 hadir setelah lebih 10 tahun meninggalkan sekolah dan bermain bersama-sama.


Radip,Dorez dan IwanAngah, Isteri (Noreen) dan anak
Semua dah siap- siap nak bertempurDore Menasiat kawan-kawan... saper pancit kene belanja makan he3
Yang ni Yoep

*gambar diambil oleh juru kamera amator
*gambar takder komen sbb teman baru lepas accident nih... otak tgh weng lagi...
*aper-2 hal kome mail atau sms je teman. nih pun type sebelah tangan...

18 comments:

zakri said...

salam,..
aduh,.. banyak dah muka2 yg aku x ingat,... tapi ada gak yang kenal,.. jadi ke main bowling? bate aribulan?

zakri said...

sape yang pakai baju merah bawa anak bini 2? x cam ar muka, maklum lar, semua dah tua2..

Unknown said...

hahaha...mmg da xcam..
gambor agak blur so lagi la xbleh nk cam..huuhhu
ape2 pon, gud job la dpt wat aktiviti 1st kita...

mod, cube la ko kenaikan diri ko...aku nk panggil ape pon xtau...
xkan nk panggil 'sekolahrajachulan' kot??

neeway, harap2 ko cpt sembuh la ek...
teruk ker eksiden?

Sekolah Raja Chulan said...

zakri

he3... tu la pasainyer tanggai lagi kwn2 lama2... tgk pun dah tak kenai... baju merah angah n wife (noreen).... yang lain-lain tu nanti teman edit balik... ni baru bleh guna tangan kiri sikit-2....

julie

teman nih shahnaz... kome kenai nyer...

nak tau teruk ke idak accident... lawat la blog kwn teman...

http://streamyxboy.blogspot.com/

zakri said...

terok nye ko eksident...
malam ni aku balik Ipoh,nnt aku melawat ko,..

bukan tinggal kawan2, tp paham2 je la orang merantau,.. nak balik sebulan sekali pun payah bro,.. mmg ramai dah member2 kita aku x cam,.. bowling minggu ni jadi ke? aper citer?

dugong_darat said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Sekolah Raja Chulan said...

hehehe...

bowling ha.....
kita gi jer...
saper-saper nak join mai jer...
macam payah nak set...
so kita jumpa jer kat sana....
braper orang ikut dan....
zakri.... nnt ambik teman kat umah, kita gi skali...
maklum ler takder kenderaan....

Unknown said...

uish, teruk seh keta...remuk...
ngko je aku xtau rupe canner...
hopefully ko beransur sembuh le...
aku pon org merantau gak...
ade mase aku balik, xde mase aku dok je la sini..huhuhu

aku actually mengalu-alukan aktiviti yg korg bole wat kt luar perak..hehehe

mcm gi genting ker...kan..hehehe

ok la...

boboy666 said...

sori la dpt dengo meke(shahnaz) eksiden...teman tk dpt pulang le....teman ade khoje...byk le...kim slm teman pd kawan2 ye...nnti teman pulang le...cerite psai logo 2 teman dah buat dah...nnti teman attach kat email meke...ni teman punye email: soown_boy@yahoo.com..meke reply blank msg jek...ek...p/s jgn main radio ms memandu....!!!

zakri said...

salam,

ahad jumpa angah ngan noreen tengok wayang,.. x dpt nak borak lama pasal aku tengah sakit perut tahap gaban time tu,.. nak borak lama2 pun terganggu,..

mod,

sorry sekali lagi x dpt join bowling,. ahad tu aku gerak awal balik KL, ada hal keluarga,.. klu ada ape2 act, jgn le majuk nak ajak aku yek,..

Sekolah Raja Chulan said...

hehehehe....

dah selamat pun aktiviti kedua kita....

walaupun tak der ramai tapi yg penting saper datang akan happy nyer...

seronok wei dpt main-2 ngan kwn-2 lama....

Sekolah Raja Chulan said...

Untuk posting aktiviti yg baru-baru nih.... tunggu jer...

mod lenguh tangan main bowling...

hehehehehehe....

DUIT TARIK said...

salamm warga src

waaa bagus la lua orgg. ygg paling besar dlm pic mainn bola tu fatah ke? aku smua aku ingat lg aku tgk muka sekor2 x berubah sgt terutama dore he he he. caya la lu org. bgus ni korg buat cam gini mengeratkn silaturahim.

Anonymous said...

akum, hi, apekabo, sempoi la syanaz.. rerajin le attach gambo.. best skit.. sory ar aku selalu tk join.. muka pn dh tua segan nk jmpa kekawan lama.. tp aku tetap sokong dr jauh jer yek..

Unknown said...

ala..gatai la anis...
muke tua la ape la..
join je la...aku pon da nk kerepot da ni..ahahahaah

xsonok ker jmpe kwn2 skolah lama?

shanaz, sila buat poll utk soklan tersebut....kekeke

syely said...

anis!!!anak sihat?ko pakai nombor lama g ker?

syely said...

kalau sudi add ar aku...syely_sue@yahoo.com

zakri said...

salam,..
aku sokong kalau nak buat perjumpaan kat KL, maklum le, ramai member2 kita ni duk KL,... try la arrange sekali, klu mendapat sambutan, leh diteruskan,...