25 April 2008

Perjumpaan Kedua

Perjumpaan Kedua

Tempat : Restoran Waritha, Simpang Pulai
Masa : 9.30 mlm
Tarikh : 18/4/2008

Hasil daripada panggilan rakan-rakan, telefon dan SMS, perjumpaan kali ini telah berjaya menarik beberapa ahli baru untuk sama-sama bertukar-tukar cerita-cerita lama sambil memikirkan bagaimana kita nak menambahkan bilangan ahli. Sesi penerangan mengenai apa yang cuba dibincangkan telah dibuat oleh saudara Shanaz. Memandangkan ahli sudah ramai, oleh demikian perbincangan telah bersetuju untuk melantik ahli jawatan 'ad-hoc' untuk majlis reunion.

Berikut adalah ahli jawatan kuasa yang telah dilantik :

Pengerusi : Ahmad Fuad Bin Shaharuddin (Fuad)
Timbalan : Mohd Hazuan Shah Bin Abd Hakim (Angah)
Setiausaha : Mohamad Shahhanaz Bin Nazarudin (Shanaz)
Bendahari : Farhan Hussein Bin Abu Bakar (Farhan)

AJK Kawasan :

Tambun :
1.Mohd Hasbullah Bin Abd Rajad (Abu)
2. Mars Iswandy Mustaqim Bin Osman

Ampang :
1.Ahmad Suhairi Bin Salleh (Hairi)
2.Shahrul Nizam Bin Loutfi (Yeop)

Simpang Pulai:
1.Norzaidi Bin Basri (Zaidi)
2.Rohaizad Bin Azaddin (Dore'z)

Dengan tertubuhnya AJK ini, perjumpaan ini akan dapat bergerak dengan lebih aktif lagi dengan rancangan aktiviti yang lebih tersusun. Antara cadangan aktiviti yang dicadangkan :

1. Futsal
2. Karaoke
3. Memancing
4. Barbeque
5. Website

Hasil persetujuan ramai, aktiviti pertama yang telah dicadangkan ialah bermain futsal. Yeop telah dilantik untuk menguruskan tempat. Cadangan tempat aktiviti adalah samada bermain di Cherry Park atau di Sport Planet. Yeop akan mengesahkan tempat dalam 2 hingga 3 hari dan akan memberitahu AJK untuk menjemput semua hadir ke aktiviti tersebut.

Di samping itu, ahli juga telah bersetuju untuk membuat kutipan yuran keahlian sebanyak RM 10.00 sebulan untuk melancarkan lagi perjumpaan ini. Yuran akan digunakan untuk keperluan pengurusan. Segala pembayaran akan disalurkan kepada Bendahari iaitu saudara Farhan.

Perjumpaan ditangguhkan kepada ruangan aktiviti akan datang.

Ahli Baru yang hadir :

1. Kumaran
2. Meor Azman
3. Abu
4. Radip
5. Fadli Awang
6. Syed Saiful
7. Izad Farid
8. Zaidi
9. Dore'z
10. Mior Mizan (Jijan)
11. Hafiz Artis

14 comments:

Unknown said...

wah..bagus2..hopefully semua berjalan lancar...kalo ade ape2 nk mntk tlg, sila2 la update kt aku..buat mase ni, aku update dr jauh je la...nnt kalo aku free n ade kt ipoh, aku akan try keep in touch ngan korg...

::julie::

Sekolah Raja Chulan said...

hohohoho....

mekasih la bebanyak.... copek ko masuk... terkejut teman.... mekasih lagi... teman nih bukan nyer pandei bab-2 bloging nih... nih baru-2 nak try... so kalau nak mintak nasihat bleh teman kelui mike.... thanks again....

zakri said...

salam semua, harap korang dapat cam le aku ni sape,.. nanti aku balik ipoh insyaallah aku join aktiviti korang,.. aku pun rindu gak kat korang semua terutama gadis2 SRC batch kita,.. so, semoga berjumpa nanti,..

boboy666 said...

hahahahah....syempoi dah wat blog..aku suke....mn gambo2 yang sempoi2....

Unknown said...

hahahah..aku mmg agak cpt sket kalo dlm dunia cyber nih..hahaha..
kalo aku xbz, aku mmg sentiasa ade la..

ermm...sape mod kt blog ni weh?
hehehe...

syok korg main bowling nnt...xdapek den nk join...sbb plan nk gi mencandat sotong time tu...huhuhuh

Anonymous said...

bagus dah ada blog ni..tapi mana gambar-gambar kita main futsal kat sport planet ari tu,,..tak sabar nak tengok ni....

Aisya@azam said...

ala bestnyer dapat tgk perkembangan kawan2 lama...bagus gak benda2 nie....tp masalhnyer jauh ar nk balik ipoh...tambah2 petrol dh naik nie..hehehe
so biler lg nak wt perjumpaan?nti inform ar kita...

Unknown said...

hai aishah,
xpe..nnt kita usulkan kt shanaz. utk org2 merantau cam kita ni...buat la sket aktiviti kt kl or sgor ker.kan?hehehehe...

ish2...ko pon da masuk blog...syely ni xsmpi2 lagi...teruk tul..huhuh..

syely said...

shahnaz...kalau ko nak wat reniun g ko g ar tau kat aku dulu...sbb aku blh aturkan masa aku..pastu br blh aku g tau kat member2 gurl yg lain....satu g kiter try wat kat kl utuk budak2 yg dok kat kl....ok tak?aku punya pendapat ar....

syely said...

cik julie...ooo mengumpat erk!!aku tak masuk dah..aper ko nak bg?huhuuhu..........

Unknown said...

oit syely..ade ke nk inform ko dulu...shanaz nnt bgtau semua la, kat blog ni..senang semua nk atur masa sendirik...takat masa ko je..kang org len ade hal xbleh join lak..huhuhuhuh..aku ingt, nk gi main paintball la...nanti ko wat la aktiviti ni...bole tembak2 orang..hehehe

syely said...

cik julie....aku pun takkan ikut masa aku jer laaa...aku mesti bagi tau dulu kat korang masa aper korang semua free..aku nak shanaz wakilkan aku utk pihak gurl...itu jer...

Unknown said...

hahaha..syely gile kuase...jgn mare..
mod, ni ade volunteer nk calling2 dak chulan...ape2 ko inform la...
tp, 1st reunion, better buat kt ipoh, yg agak2 grand la...kalo buat kt chulan lg best woo..so for the nxt reunion, baru leh wat tpt2 lain..yg grand ni, kita kena plan awai2..set la date yg sesuai, so that kita leh arrange time masing2..ko kena keep on updating meeting tau..mane la tau, kite2 yg jauh ni berkesempatan menjoinkan diri....just my 2 cent

syely said...

bukan gler kuasa ar...gler dapat jumpa ngan kawan2 sek...bestnyer if dpt wat reniun grand punya...insyalllah aku cuba...