08 July 2008

Jemputan Kahwin

6 comments:

syely said...

tahniah...insyallah aku hadir di persandingan mu...k...dgn orang mana tu??

zakri said...

salam,..
tahniah,.. selamat pengantin baru, semoga berkekalan,..
aku tak dapat datang, ko inform last2 minute sgt,. x leh nak apply cuti,.. aku on-call ari tu,..

Sekolah Raja Chulan said...

Mekasih kepada semua....
Teman bukan sengaja nak inform lewat...
sebab kesibukan persiapan yang lain...
jemputan untuk rakan-2 bleh pulak teman hampir terlupa...
maklumla...
semua perkara teman buat sendiri...

untuk pengetahuan semua...
owang umah teman asai kedah...
sekrang keroje kat felda dekat segamat...
lepas kenduri kat ipoh dia pindah lak ke mersing....
so teman consider PJJ (Perkahwinan Jarak Jauh)...

Kepada yang akan hadir teman ucap terima kasih...
Kepada yang tak dpt...
no problem... at least teman dah kabo...
jangan lak cakap teman tak kabo...
hehehehehe....

Unknown said...

shanaz, tu la..mu ni kabo last2 minit..aku xsure lg..tp aku try la, kalo berkesempatan...
aku doa smoga slamat semuanye...
(da kurang da ahli kelab bujang trang tang2..uhuuhuh)

Anonymous said...

Aku dan kekawan gi kenduri shanaz ari tu..best gak ramai kekawan yg datang..kawan kita sampai tambah nasi 3 pinggan(dore)..kami bagi hadiah paling besor skali...kepada kekawan lain yg blum join alumnichulan 98" harap-harap dpt join bagi mengeratkan hubungan silraturrahim sesama kita.Selamat pengantin baru semoga bahagia selalu..

boboy666 said...

sori la shahnaz...teman tk dpt dtg...ade khoje...anyway congret..wt la anak ramai2 pas2 anto kt sekolah kt chulan...hahahhah..